Drobečková navigace

Turistika

Lodičky Karviná

Karviná

Lodičky Karviná  29.6.2013  V jediný slunný den tohoto týdne jsme se rozhodli využít návštěvou areálu Lodičky. Nachází se v parku B.Němcové v Karviné (bývalý zámecký park). Areál Lodiček…

Rozcestí Kalich - modlitebna

Typ

Rozcestník stojí několik metrů od přírodní svatyně Kalich - modlitebny, která v protireformační době sloužila k tajným bohoslužbám českých bratří. Prochází tudy dvě turistické trasy, modrá a žlutá.…

Přísnotice - skupina smutečních vrb

Brno-venkov

Nachází se uprostřed protáhlého parku za kostelem sv. Václava. Jde o čtyři statné exempláře vrby bílé smuteční, které ve čtverci vyplňují v celé šíři prostor parkové části návsi. Obvod kmene…

Rozcestí Kalich - na Rovně

Typ

Rozcestník, původně nazývaný Kalich - kiosek (podle dřevěného stánku, který tu dodnes opuštěný stojí) upřesňuje směr červené a žluté turistické trasy. Červená trasa přichází z údolí z Malé Skály,…

Rozcestí Pánovo pole

Typ

Rozcestník na úpatí vrchu Sokol na místě zvaném Pánovo pole ukazuje směr červeně a žlutě značené turistické trasy. Červená značka přichází z údolí z Malé Skály, klikatí se prudkým stoupáním k…

Rozcestí Sokol

Typ

Rozcestník se nachází na vrcholu kopce Sokol (563 m.n.m.) hned u vyhlídky na Suché skály. Prochází tudy žlutě značený turistický okruh, který je dlouhý 4,5 km a propojuje zdejší skalní prostupy a…

Rozcestí U Kalicha

Typ

Rozcestník se nachází u bývalého přírodního divadla Kalich a také původní hospody z roku 1925, která tu však už nestojí a podle které se rozcestí dříve nazývalo Chata U Kalicha. Kamenná stavba…

Rozcestí Besedice

Typ

Rozcestník je umístěn na travnatém ostrůvku přímo uprostřed křižovatky silnic vedoucích do Besedic, Koberov a Malé Skály. Prochází tudy zelená a červená turistická trasa. Červená značka přichází z…

Maleny

Prostějov

Maleny jsou místí částí obce Stražisko. Autem se do Malen  dostaneme, pokud pojdeme přes Stražisko  směrem na Konici. Na konci Stražiska odbočíme doleva a přejedeme přes železniční přejezd.…

Rozcestí Malá Skála - kaplička

Typ

Rozcestník stojí v centru obce Malá Skála u křižovatky místních komunikací vedle kapličky. Pro podrobnější orientaci je hned u rozcestníku k dispozici velká turistická mapa Českého ráje. Prochází…

21. 8. Johana

Zítra: Bohuslav

Hlášení rozhlasu

Počasí

Počasí Císařov - Slunečno.cz

Vitráž v kapli

Při rekonstrukci kaple bylo původní jednobarevné zasklení nahrazeno barevnou vitráží