Drobečková navigace

Turistika

Rakvice

Typ

Rakvice jsou velkou vinařskou obcí s 2140 obyvateli a najdeme ji severozápadním směrem od města Břeclav a západním směrem od města Velké Bílovice. Kolem severovýchodního okraje obce vede silnice…

Růžová hora

Trutnov
Typ

Růžová hora je rozcestí a orientační místo na žluté turistické značce a najdeme jej u přestupní stanice lanové dráhy vedoucí z Pece pod Sněžkou na Sněžku. Severozápadním směrem se nad rozcestím zvedá…

Podivín

Typ

Podivín je malé Jihomoravské město s 2880 obyvateli a najdeme je severním směrem od města Břeclav a nedaleko dálnice D2 spojující Brno a Bratislavu. Podivínem prochází železniční trať na trase Brno -…

Kostice

Typ

Kostice jsou velkou vinařskou obcí s 1870 obyvateli a najdeme ji v oblasti nazývané Podluží, severním směrem od města Lanžhot, v blízkosti hranice se Slovenskem a východním směrem od města Břeclav.…

Jelení

Karlovy Vary

Přírodní park Jelení se rozkládá v severozápadní části Karlovarského okresu při státní hranici s Německem. Zabírá plochu 36 km2, na západě navazuje na přírodní park Přebuz. Pojmenování získal po…

Rýžovna

Karlovy Vary
Typ

Vesnice Rýžovna leží na hřebeni Krušných hor asi 5 km západně od Horní Blatné. Její název je odvozen od rýžovišť cínové rudy, které zde dříve probíhala. Dnes má již jen rekreační charakter. Jižně od…

Pod Drahotušem

Přerov
Typ

Modrá turistická značka s odbočkou na zříceninu hradu Drahotuš. Modrá značka vede z města Lipník nad Bečvou a pokračuje dále přes obec Uhřínov a kolem hrádku Kunzov do města Hranice na Moravě.

Horní Světlá

Česká Lípa
Typ

Vesnice Horní Světlá spadá správně pod obec Mařenice v Lužických horách. Je nejvýše položenou obcí Lužických hor (osídlná část cca 650 m.n.m.). Nachází se tam významné středisko zimní turistiky. Je…

Čekyňský kopec

Přerov
Typ

Čekyňský kopec se zvedá severním směrem nad městem Přerov, v prostoru mezi městskou částí Předmostí a Čekyně. Na vrcholku je významné archeologické naleziště. Bylo tu objeveno tábořiště lovců mamutů…

Kožušice

Vyškov
Typ

Kožušice jsou malou obcí se 110 obyvateli a najdeme ji v předhůří Chřibů, severním směrem od města Koryčany a východním směrem od města Bučovice. Obec se rozkládá na levém břehu říčky Litavy a obcí…