Drobečková navigace

Turistika

Košařiska - Hrádková

Typ

Košařiska - Hrádková je rozcestí modré a zelené turistické značky a nachází se v místní části obce Košařiska v Hrádkové. Rozcestník je umístěn na okraji lesa u silnice vedoucí z obce Košařiska do…

Dolní Lomná - mlýny

Typ

Dolní Lomná - mlýny je orientační místo a rozcestí na žluté turistické značce. Rozcestí je umístěno u severovýchodního okraje horské rekreační obce Dolní Lomná a u křižovatky silnic. Nedaleko tohoto…

Bocanovice - škola

Typ

Orientační místo a rozcestí na zelené turistické značce v severní části obce Bocanovice. Nachází se na okraji obce v blízkosti místní školy. Jižním směrem vede zelená značka k železniční stanici,…

Nýdek - Gora

Typ

Nýdek - Gora je orientační místo a rozcestí na červené turistické trase a nachází se přímo na státní hranici s Polskem severním směrem od podhorské obce Nýdek. Rozcestí je umístěno v severní části…

Střelma

Typ

Střelma je rozcestí a orientační místo na zelené turistické značce a nachází se v osadě Střelma u silnice spojující tuto osadu s Nýdkem. Rozcestník je umístěn nedaleko zastávky autobusu na okraji…

Hluchová - Kolibiska

Typ

Rozcestí Hluchová - Kolibiska se nachází v údolí říčky Hluchová na konci silnice vedoucí z obce Nýdek do osady Kolibiska. Rozcestník stojí na okraji lesa a nedaleko něj je autobusová zastávka. V…

Velký Stožek

Typ

Vrchol Velký Stožek ( 978 m.n.m.) se zvedá v oblasti Slezkých Beskyd, severovýchodně od městečka Jablunkov a v hraničním pásmu s Polskem. Přes vrchol vede modrá turistická trasa vedoucí podél hranice…

Markov - BUS

Typ

Markov - BUS je rozcestí u kocového bodu značené odbočky ze zelené turistické trasy, která vede z obce Hrčava kolem turistické chaty Girová do města Jablunkov. Odbočku najdeme u jihovýchodního okraje…

Bolfánek

Klatovy
Typ

Věž se nachází asi 15 kilometrů od Klatov na vrchu Žďár, v plzeňském kraji. Výška této kamenné rozhledny je 45 metrů a počet schodů k jedné vyhlídkové plošině 138. Bolfánek poskytuje návštěvníkům…

Skanzen

Beroun
Typ

Kousek od Svátého Jána pod Skalou se nachází Muzeum těžby a dopravy vápence v Českém krasu ? Skanzen Solvayovy lomy. Jedná se o už uzavřený lom. Je zde možné shlédnout těžební stroje a svézt se…